Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FotoAudio Adamczyk Norbert
3 Maja 36

26-110 Skarżysko- Kamienna

Uwaga! Przed wysłaniem towaru skontaktuj się z nami - niektóre towary powinny być wysyłane na inny adres (adres serwisu dystrybutora), który widoczny jest na kartach gwarancyjnych, oraz zostanie przez nas przekazany przy zgłaszaniu reklamacji

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (możesz znaleźć je na internecie, lub skontaktować się z nami w celu udostępnienia szablonu) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

FotoAudio Adamczyk Norbert
3 Maja 36

26-110 Skarżysko- Kamienna

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Newsletter
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl